…www.rinduku.wordpress.com… (berhenti)

Standar

Awalnya penasaran dengan http://www.rinduku.wordpress.com.  Karena tulisannya sarat makna.  Setiap membaca postingannya, saya tak mampu untuk memberikan komen.  Ndak tau kenapa…Tapi saya selalu mampir di blog ini.

Akhirnya saya berusaha untuk bisa ngobrol langsung.  Dan akhirnya bisa chatingan.  Tapi baru saja bisa berbicara langsung, sang pemilik blog ini memposting bahwa dia akan berhenti ngeblog…..

Tak tahu bilang apa yang jelas ada sesuatu yang hilang……..

JANGAN BERHENTI MBAK…..

11 thoughts on “…www.rinduku.wordpress.com… (berhenti)

  1. Sebetulnya adalah hal biasa jika seorang blogger memutuskan berhenti, entah berhenti sejenak atau terus atau ganti rumah. Rindu dulu juga pernah berhenti, kemudian ganti blog baru.

    Saat di PB08, saya ketemu Prijadi.net dengan isterinya, dulu nama beliau ini selalu nampang di urutan no.1 di Indonesian matters…belakangan kok hilang…pas ketemu Enda Nasution (Ketua PB08, mas Enda juga ga tahu…kebetulan ketemu Prijadi sendiri dan nyonya…jawabannya sibuk di dunia nyata.

    Saat reservasi tiket masuk PB08, saya menyambangi markas dagdigdug…ketemu paman Tyo (blogombal.org) yang lagi sibuk banget, sehingga lama sekali blognya tak di update. Hehehe…bentar lagi blog ku juga agak keleleran…karena sibuk banget, mengajar di Jatim, terus ke Papua, dan ada pekerjaan lain. Yang penting uda Imoe…terus jalan..walau kadang lelah dan blognya didiamkan dulu.

  2. Sekuntum rindu akan saya kirimkan setiap malam bang, dan saya tidak pergi jauh …. saya akan mampir kesini untuk menyimak kenarsisan abang, gwahahhahah 🙂

    *menitikan airmata didepan bang Imoe*

  3. misslinda

    awak , izinkan saya meluahkan rasa ..
    awak..maafkan saya andai awak terasa..
    awak..saya sedar siapa diri saya
    awak..saya tahu status diri saya
    awak..saya telah cerminkan diri saya ini
    awak..saya tahu yang awak mengganggap tidak lebih kawan biasa
    awak..semua itu saya tahu !
    awak..saya hanyalah gagak di rimba
    mana mungkin terbang bersama merak kayangan
    awak..saya tidak mempunyai apa-apa
    yang saya ada rasa ini.
    awak..saya memang tidak layak dan tidak sesuai bersama dan berdamping dengan awak
    awak..saya telah berusaha untuk tidak menganggap awak istimewa
    TAPI saya tidak berdaya kerana hati kecil ini mengatakan sebaliknya
    awak.. semakin saya melupakan awak semakin kuat saya mengingati awak .
    entah kenapa ??? saya pun tidak tahu ..
    awak..saya tidak tahu mengapa awak begitu dekat di hati ini .
    awak… maafkan saya kerana menyukai awak
    awak..berdosakah saya menyukai awak ??
    awak.. andai ini ketentuan takdir ,saya doakan awak berbahagia
    awak..jika awak masih mengingati saya
    andai saya sudah tiada lagi di dunia ini ..
    sedekahkan la AL-FATIHAH untuk saya
    Tanda kita pernah kenal semasa di dunia ini

    awak..terima kasih kerana sudi hadir di dalam hidup ini
    walaupun untuk seketika
    saya tetap rasa bahagia ketika mengingati detik-detik itu
    walaupun kekadang saya berkecil hati dengan apa yang awak lakukan
    TAPI saya telah lupakan itu semua .. saya telah memaafkan awak ..
    awak..jasa dan budi awak tinggi puncak gunung
    tidak ada nilai untuk saya membayar nya,,nak cari memang tak bertemu

    awak..minta halal segala salah dan dosa saya
    selama masa saya bergurau dengan awak
    awak..biarla kisah-kisah silam menjadi kenangan akan saya simpan kemas di hati ini
    awak biarla saya tersiksa .. biarla saya derita .. asalkan awak bahagia ..
    asalkan saya tidak lagi menganggu kehidupan awak
    asalkan awak tidak lagi perlu melayan karenah-karenah saya
    awak.. saya doakan yang terbaik untuk awak
    di dunia mahupun di akhirat ……

Tinggalkan Balasan

